skip to Main Content
Case Make Some NOISE Group

Case Make Some NOISE Group

“Als het op IT aankomt, wil je geen nummertje zijn.” – Ivo Hulscher, eigenaar Amsterdams reclamebureau Make Some NOISE Group

Als eigenaar van een groot reclamebureau, werkzaam voor merken als Microsoft, Coca-Cola en Praxis, wil je je niet bezighouden met IT. Wat je wel wilt? Dat alles goed geregeld is en er bij calamiteiten snel gehandeld wordt. Ivo Hulscher, eigenaar van Make Some NOISE Group, heeft Boyz in the Cloud aangehaakt als IT-partner: “In feite zijn zij onze geoutsourcete IT-managers. Eens in de zoveel tijd spreken we af om updates in orde te maken en kleine problemen op te lossen. En bij calamiteiten staan ze vaak diezelfde dag nog bij ons op de stoep, ook als het avond is. Dat maakt de samenwerking heel waardevol. Weet je wat het is? Als het op IT aankomt, wil je geen nummertje zijn.”

Goede IT zorgt voor onbelemmerde creatieve flow

Op het reclamebureau in Amsterdam komen ideeën, creaties, beeld en tekst tot leven. Met name door de creatieve geesten die daar rondlopen, maar óók door de juiste inzet van IT. “En dat is waar Boyz in the Cloud om de hoek komt kijken”, aldus Hulscher. “Net als ieder ander willen wij zo goed en snel mogelijk werken en in dit proces niet belemmerd worden door de techniek. Dat maken zij mogelijk.”

De inzet van “de boyz” is duidelijk zichtbaar in het gehele proces. Van het leveren van alle Apple hardware (inclusief Apple Support en Office 365) tot netwerkbeheer. Bij dat laatste dragen zij zorg voor het onderhoud aan het netwerk, te denken aan het maken van back-ups en het installeren en instellen van hard- en software. Verder is de internetsnelheid aanzienlijk vergroot dankzij glasvezel en is overal in het gebouw een juiste wifi-dekking.

Waardevolle opdrachten binnenhalen

“De reden dat wij zo blij zijn met de boyz is dat wij dankzij hen goed presteren en daarmee waardevolle opdrachten binnenhalen”, aldus Hulscher. “Zo hebben wij onlangs een aanbesteding gewonnen van de Rijksoverheid, waardoor wij als een van de vijf partijen in Nederland reclamecampagnes mogen ontwikkelen voor hen. Om dit soort opdrachten gegund te krijgen, dien je als leverancier aan zeer strenge regels te voldoen rondom privacy en beveiliging. Boyz in the Cloud heeft ons geholpen om de technische punten in orde te maken en de audit daarmee goed te doorstaan.”

Ook bij andere projecten heeft Boyz in the Cloud een waardevolle bijdrage geleverd. Hulscher: “Wij hebben een tijdje een pop-up slijterij gehad op Centraal Station. Hier verkochten wij onder andere OUR/AMSTERDAM VODKA. De slijterij was zo opgezet dat er veel ruimte was voor het verhaal achter het product: Waar komt de drank vandaan? Hoe is het ooit ontstaan? Dat brachten we op verschillende manieren naar buiten. Met een interactieve tafel bijvoorbeeld, maar ook middels Screencontrol. Er hingen twee schermen in de etalage om met de verhalen de aandacht van passanten te trekken en hen naar binnen te halen.”

Relatie sinds 2008

Inmiddels werkt Make Some NOISE Group al tien jaar met Boyz in the Cloud. Hulscher: “Het is begonnen in 2008, toen wij via-via in contact kwamen met Marco. Wij waren op dat moment op zoek naar een IT-partner met korte lijntjes. Eén die bij wijze van spreken gelijk op de fiets stapt wanneer er zich een calamiteit voordoet. Dat doen ze. Al is het in een snelle auto in plaats van op de fiets [lacht]. Zoals gezegd, wanneer het op IT aankomt, wil je geen nummertje zijn. Daar maken zij echt het onderscheid.”

BOYZ IN THE CLOUD Daalmeerstraat 24
2131HC Hoofddorp
Heeft u een vraag of een opmerking?
Laat het ons weten...
Verzenden
Back To Top