Ga naar hoofdinhoud

Storing?

Indien u storing heeft zijn wij bereikbaar middels de onderstaande mogelijkheden:

Boyz in the Cloud BV

Graftermeerstraat 22-B
2131 AC Hoofddorp

info@boyzinthecloud.nl

T 020 - 247 5600

Openingstijden kantoor:
Maandag - Vrijdag (9.00 uur - 17.30 uur)

Meer contactgegevens

Storing?

Indien u storing heeft zijn wij bereikbaar middels de onderstaande mogelijkheden:

Contact:
Graftermeerstraat 22-B
2131 AC Hoofddorp

info@boyzinthecloud.nl

Maandag - Vrijdag
(9.00 uur - 17.30 uur)

Telefonie in de cloud

De telefoon, is die in 2022 nog echt nodig?

Het is waar, in 2022 wordt er ook binnen jouw bedrijf veel gemaild, geappt en gechat met klanten en partners. Dus je denkt misschien ‘weg met de telefoon!’. Toch is een goede telefonie-oplossing essentieel als jij je organisatie en je klanten en partners serieus neemt. Die oplossing regel je tegenwoordig in de cloud.

‘Een beller is altijd sneller’

Mail-, app- en chatverkeer plaatst je als afzender van een bericht in een afwachtende, reactieve positie. Je moet immers maar weer afwachten totdat de ontvanger je antwoordt. Na face-to-face is bellen het meest direct en ook het snelst. Bovendien kom je aan de telefoon veel meer te weten dan per mail, app of chat. Je kunt de inhoud van zaken beter aanvoelen, iemands stem en/of toon spreekt vaak boekdelen. Jouw klant voelt zich directer, persoonlijker en sneller geholpen. Maar het levert jouw bedrijf ook  voordelen op.

Optimaal bereikbaar zijn

Het is heel eenvoudig mogelijk om een vast zakelijk nummer in te stellen, zodat je op kantoor, thuis, onderweg of in het buitenland tegen lokale kosten belt, omdat je gebruikmaakt van (mobiele) data in plaats van een voicelijn. Dit kan op een laptop in combinatie met een headset of gewoon op je mobiele telefoon. Omdat de telefonie-app ‘native’ is geïnstalleerd, hoef je geen aparte app op te starten om bereikbaar te zijn.

Minder kosten, prima geregeld

Met bellen via de cloud heeft jouw bedrijf geen telefooncentrale op locatie meer nodig. Dat levert een behoorlijke kostenbesparing op.

Bellen met bedrijfs-ID

Naast optimale bereikbaarheid en lagere kosten, is een belangrijk voordeel dat je kunt laten bellen met je bedrijfsidentiteit en dat je zakelijke nummer in beeld verschijnt op het scherm van de beller of gebelde. De routing van je telefonie houd je dus bij je, ook als een medewerker vertrekt.

Managementinformatie

Telefonie in de cloud biedt optioneel ook managementinformatie. Bijvoorbeeld hoeveel er is ingebeld en uitgebeld, hoelang de gespreksduur is en nog veel meer. Op basis van deze informatie kun je voor jouw bedrijf verstandige besluiten nemen over bemensing, definitie van het aantal af te handelen telefoontjes enzovoort.

Voice recording

Een speciale optie die inhoudelijk zicht biedt op jouw telefoongesprekken is voice recording. De kwaliteit van de afhandeling is zo bekend, maar ook de bewijsvoering richting klanten of partners is zo gemakkelijk ingericht.

Telefonie van de wereldmarktleider

Voor onze telefonie in de cloud-oplossing maken wij gebruik van het platform van Broadsoft. Dat bedrijf is wereldmarktleider en wordt gehost door KPN, dat zelf ook gebruik maakt van dit platform.

Voor elke sector en mkb-bedrijf

Bij Boyz in the Cloud hebben wij ruime ervaring met het inrichten van telefonie in de cloud in vele sectoren en voor bedrijven en organisaties groot en klein. Bellen via de cloud is niet alleen erg geschikt voor callcenters en organisaties met een eigen klantcontactcentrum, maar zeker ook voor kleinere zakelijke dienstverleners zoals een notariskantoor.

Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op.