Ga naar hoofdinhoud

Storing?

Indien u storing heeft zijn wij bereikbaar middels de onderstaande mogelijkheden:

Boyz in the Cloud BV

Graftermeerstraat 22-B
2131 AC Hoofddorp

info@boyzinthecloud.nl

T 020 - 247 5600

Openingstijden kantoor:
Maandag - Vrijdag (9.00 uur - 17.30 uur)

Meer contactgegevens

Storing?

Indien u storing heeft zijn wij bereikbaar middels de onderstaande mogelijkheden:

Contact:
Graftermeerstraat 22-B
2131 AC Hoofddorp

info@boyzinthecloud.nl

Maandag - Vrijdag
(9.00 uur - 17.30 uur)

Meerland Bouw: “De IT-verhuizing is geheel naar wens verlopen”

Relatie: Meerland Bouw BV
Branche: Bouwsector

Afgenomen diensten:

  • Systeembeheer
  • Levering hardware + software
  • Wifi
  • Glasvezel
  • Nieuwe Broadsoft hosted voice telefooncentrale

 

Meerland Bouw BV is een bouwbedrijf voor bedrijfspanden, woningbouw, renovaties & verbouwingen, Horeca & Entertainment en openbare gebouwen. Het bedrijf is in de zomer van 2021 verhuisd naar een nieuw pand in Nieuw-Vennep. Dit was een mooi moment om ook meteen alle verouderde hardware te vervangen, over te stappen op glasvezel van Eurofiber, en de sterk verouderde telefooncentrale te vervangen voor de BroadSoft hosted voice oplossing.

Financieel administratief medewerkster Lisette Smit beheerde bij Meerland Bouw de oude telefooncentrale en is nu de persoon die de nieuwe telefooncentrale overziet. Daarmee ervaart zij meer dan wie dan ook binnen het bedrijf de verbeteringen die Boyz in the Cloud heeft aangebracht in de praktijk. De BroadSoft hosted voice oplossing, die de oude telefooncentrale vervangt, blijkt uiterst betrouwbaar: “Met ons vorige systeem hadden we wel eens storingen, maar met dit nieuwe systeem niet meer”, zo legt Lisette uit. “We moesten er alleen wel even aan wennen dat alles even anders werkt.”

“Als we nu toch nog een storing zouden hebben, dan hoeven we ook maar één partij te bellen in plaats van drie verschillende”

Lisette is tevreden over de manier waarop de verhuizing op IT-gebied is verlopen: “Alles is naar wens verlopen en Marco Meents van Boyz in the Cloud heeft er alle tijd voor genomen om te zorgen dat alles goed stond, en dat de glasvezel goed aangelegd werd”. Aanvankelijk was Boyz in the Cloud alleen als systeembeheerder actief voor Meerland Bouw, maar inmiddels hebben zij alle IT-diensten overgenomen waar binnen dit bouwbedrijf gebruikt van wordt gemaakt. Hier is Lisette zeer over te spreken: “We zijn zo tevreden dat Boyz in the Cloud nu alles heeft overgenomen; eerst waren zij alleen onze systeembeheerder, maar nu leveren zij ook internet en telefooncentrale, het hele totaalpakketje zeg maar. Als we nu toch nog een storing zouden hebben, dan hoeven we ook maar één partij te bellen in plaats van drie verschillende. Nu zitten onze software en hardware bij dezelfde partij. We hebben ook de afspraak staan om in de cloud te gaan werken.” Daarnaast bevalt ook de communicatie goed: “De lijnen zijn heel kort de hele tijd, daar zijn we heel tevreden over.”

“We krijgen nu daadwerkelijk de internetsnelheid die we hadden afgesproken”

De grootste verbetering die Boyz in the Cloud tot nu toe heeft geleverd, zit ‘m volgens Lisette vooral in de internetsnelheid: “We zijn vooral heel blij dat we, in tegenstelling tot bij onze vorige provider, nu geen vertraging meer hebben bij het laden van pagina’s. We krijgen nu daadwerkelijk de internetsnelheid die we hadden afgesproken.”